PolskiAngielski
601 501 028   /   32 221 20 12   /   32 788 19 99
Strona główna » 01.11.21 r. - Przerwa techniczna InPost

Kategorie

Kontakt

01.11.21 r. - Przerwa techniczna InPost

Data dodania: 15-10-2021 Wyświetleń: 120


Drogi Kliencie,


informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo i niezawodność naszych systemów informatycznych oraz mając na celu ich stały rozwój, w terminie 01.11.2021, w godzinach 00:01-23:59 (24 godziny) planujemy prace serwisowe.

Jednocześnie zaznaczamy, że wspomniana przerwa serwisowa nie wpłynie na możliwość odbioru paczek z Paczkomatów przy użyciu kodu odbioru oraz kodu QR.

Podczas przerwy serwisowej będzie możliwe wybranie Paczkomatu jako opcji dostawy i wyboru Paczkomatu spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie.

Zdalne otwarcie skrytki za pomocą aplikacji InPost Mobile nie będzie możliwe.


Poniżej szczegółowy zakres przerwy serwisowej, prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższą listą:

System obsługi Paczkomatów

Będzie działać:

  • Termin ważności etykiet zostanie wydłużony o czas okna serwisowego;
  • Termin ważności odbioru dla paczek umieszczonych w Paczkomacie zostanie wydłużony o czas przerwy serwisowej;
  • Termin ważności kodu zwrotu zostanie wydłużony o czas okna serwisowego.

Nie będzie działać:

  • Nie będzie możliwości tworzenia przesyłek paczkomatowych dla Paczkomatów i Punktów Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt) –utworzenie przesyłek i wygenerowanie etykiet będzie możliwe po zakończeniu okna serwisowego;
  • Nie będzie możliwości tworzenia i umieszczania przesyłek w Paczkomacie w trakcie przerwy serwisowej;
  • Nie będzie możliwości generowania etykiet, tworzenia i opłacania przesyłek w oparciu o następujące usługi: ShipX, Szybkie Nadania, Szybkie Zwroty, aplikacja InPost Mobile oraz Manager Paczek;
  • Nie będzie możliwości generowania kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
  • Nie będą wysyłane komunikaty SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców dotyczące m.in. kodów odbioru czy statusów przesyłek. Wszystkie komunikaty zostaną wysłane po zakończeniu przerwy;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie możliwości opłacania paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz w Paczkomatach;
  • Nie będzie możliwości przekierowywania przesyłek;
  • Nie będzie działać usługa eUrząd;
  • Nie będzie możliwości tworzenia paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline);
  • Nie będzie dostępna infolinia InPost;
  • Nie będzie działać usługa Lodówkomaty;
  • Nie będą generowane raporty z QlikView.

System logistyczny

Nie będzie działać:

  • Brak możliwości generowania etykiet, tworzenia i opłacania przesyłek kurierskich przez API, WebTrucker - https://kurier.inpost.pl/, Manager Paczek - https://manager.paczkomaty.pl/ czy ShipX (APIX);
  • Brak możliwości przekierowywania paczek kurierskich;
  • W trakcie okna serwisowego statusy przesyłek kurierskich nie będą aktualizowane na stronie www, w aplikacji mobilnej, na platformach Allegro czy WebTrucker. Po zakończeniu przerwy statusy zostaną zaktualizowane;
  • Nie będzie dostępny formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl


InPost Mobile

  • Aplikacja mobilna będzie niedostępna (brak możliwości zalogowania, tworzenia przesyłek oraz odebrania paczki zdalnie przez aplikację mobilną). Aplikacja będzie działała w trybie offline, co oznacza, że użytkownik nie zostanie automatycznie wylogowany oraz będzie mógł sprawdzić pobrane wcześniej dane takie jak QR kod czy kod odbioru. Podczas prac serwisowych przy próbie otwarcia zdalnego, aplikacja zwróci błąd z komunikatem ogólnym: "Upsss... coś poszło nie tak... Spróbuj ponownie za chwilę."

Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Dziękujemy za wyrozumiałość.


 

Przejdź do strony głównej
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ