PolskiAngielski
32 221 20 12 - 22 427 81 23 - 601 50 10 28
Strona główna1 » DRUKARKI2 » Drukarki etykiet3 » Materiały eksploatacyjne Ptouch4 » Brother TZE-FLE7511

Kategorie

Chmura tagów

Promocje czasowe

Gigaset CL660A

Gigaset CL660A

349,00 zł319,00 zł brutto259,35 zł netto

GIGASET CL660A
Telefon bezprzewodowy z AS

Pozostało do końca promocji.

Brother TZE-FLE7511

Nowość
Brother TZE-FLE7511Brother TZE-FLE7511Brother TZE-FLE7511
Brother TZE-FLE7511Brother TZE-FLE7511Brother TZE-FLE7511

Stan produktu: Nowy

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 14 dni roboczych

Koszt wysyłki: od 12,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 12,00 zł
InPost Paczkomaty24 - 13,50 zł
Odbiór osobisty Tychy - 0,00 zł

Cena brutto: 69,00 zł

Cena netto: 56,10 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis
  • At Your Side -  po Twojej stronie.
  • * * * * * (0)

Brother TZE-FLE7511
Taśma FLAGA 24mm, zielona, czarny nadruk

 

Etykiety FLe-7511 zostały zaprojektowane do znakowania kabli i połączeń światłowodowych. Ich wstępnie określony kształt ułatwia szybkie zastosowanie tuż po wydruku.

Główne cechy

  • Czarny nadruk na zielonym tle, etykiety cięte
  • 45mm x 21mm po wydrukowaniu, 45mm x 10.5mm po nałożeniu
  • 72 etykiety w taśmie
  • Wyoskiej jakości oryginalne etykiety w taśmie
  • Zapewniają wyraźne i trwałe rezultaty

At Your Side -  po Twojej stronie.
Pomagamy Ci realizować pomysły. Brother to światowy dostawca i producent sprzętu elektronicznego, obecny na rynku od ponad 50 lat.

Jest kilka możliwości, aby się z nami skontaktować. Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób.

Potrzebujesz pomocy?
Infolinia: 801 333 803 lub (22) 500 94 94
Godziny pracy: 9:00-17:00
Brother Central and Eastern Europe GmbH
Pfarrgasse 58, 1230 Vienna, Austria
ODDZIAŁ W POLSCE
ul. Cybernetyki 7b
02-677 Warszawa
tel. (22) 441 63 00
fax (22) 441 63 01
Godziny pracy: 8:00-16:00

Gwarancja
Brother Polska Sp. z o.o. jest członkiem międzynarodowej grupy Brother Group z siedzibą w Nagoi, w Japonii. Brother jest obecny na rynku od ponad stu lat. Swą obecność w Europie zaznaczyliśmy przeszło 50 lat temu. Przez cały ten okres dostarczamy klientom najnowocześniejsze rozwiązania w branży urządzeń biurowych.
Dziękujemy za zakup naszego produktu.
W procesie jego projektowania położyliśmy nacisk na twoją satysfakcję. Wiemy, że niezawodność jest dla Ciebie kluczową wartością. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółowe testy przed wprowadzeniem na rynek.
Aby zagwarantować Ci spokój przez najbliższe 3 lata, każdy z naszych produktów posiada 36-miesięczną gwarancję, w ramach której możesz liczyć na fachową pomoc i obsługę. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji.
Kierujemy się mottem At Your Side.
Znajduje ono odzwierciedlenie w gwarancji jakiej udzielamy na wszystkie nasze urządzenia.
Gwarancja ONSITE*
(*naprawa w miejscu instalacji)
lub
Naprawa RETURN-TO-BASE **
(**odbiór, naprawa i zwrot urządzenia pod wskazany adres)
W celu uzyskania 3-letniej gwarancji, urządzenie musi zostać zarejestrowane na naszej stronie w terminie 60 dni od zakupu.
Pełna lista produktów wraz z rodzajami gwarancji >>
Szczegółowe warunki gwarancji 3 lata >>

3 lata gwarancji
Do standardowej 2-letniej gwarancji Brother oferuje Ci
BEZPŁATNĄ, 3-LETNIĄ GWARANCJĘ PO REJESTRACJI*
* Urządzenia serii PJ/MW/RJ/TD nie wymagają rejestracji do 3-letniej gwarancji.
ZAREJESTRUJ URZĄDZENIE

Oryginalne materiały eksploatacyjne Brother
Urządzenia Brother gwarantują doskonałą pracę przy wykorzystaniu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Z tego powodu zalecamy korzystanie z oryginalnych wkładów Brother. Materiały eksploatacyjne Brother zostały opracowane w celu zapewnienia maksymalnie najlepszej jakości druku i jak najdłuższej żywotności urządzenia.

SERWIS GWARANCYJNY
Poniżej podane są informacje dotyczące wysyłki urządzenia do serwisu.
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)


Dokładny adres zwrotny
Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego

UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)

SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika



UWAGA: Przygotowanie urządzenia do transportu:
Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
Firma Brother Polska Sp. z o.o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.

DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:

Blasc Sp. z o.o.,

ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax. (22) 462 84 41
e-mail: info.naprawa@blasc.pl
http://www.blasc.pl

Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

Comp S.A.
ul. Działkowa 115a
02-234 Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. 022 465 09 99,
fax 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp.com.pl lub pomoc@comp.com.pl
http://www.comp.com.pl,

LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH

Warunki wysyłki:
Comp S.A. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika ) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www.dpd.com.pl). Nr klienta 141503.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Produkty z kategorii:
Brother TZE-355

Brother TZE-355

95,00 zł brutto77,24 zł netto
Brother TZE-M31

Brother TZE-M31

65,00 zł brutto52,85 zł netto
Brother TZE-211

Brother TZE-211

49,00 zł brutto39,84 zł netto
Brother TZE-251

Brother TZE-251

85,00 zł brutto69,11 zł netto
Brother TZE-435

Brother TZE-435

75,00 zł brutto60,98 zł netto
Brother TZE-121

Brother TZE-121

55,00 zł brutto44,72 zł netto
Brother STE-151

Brother STE-151

59,00 zł brutto47,97 zł netto