Jaka jest przyszłość telefonu stacjonarnego?
Jaka jest przyszłość telefonu stacjonarnego? Czy będzie on niezbędny na nowoczesnym miejscu pracy?
Nie ulega wątpliwości, że smartfony i inne urządzenia mobilne są obecnie w wielu miejscach pracy po prostu niezbędne. Czy trend ten oznacza powolne przechodzenie klasycznego telefonu do lamusa? Nie, na pewno nie, ponieważ istnieją miejsca pracy, gdzie tradycyjny telefon stacjonarny jest niezastąpiony, np. wtedy, kiedy potrzebna jest szybka i łatwa komunikacja Voice-to-Voice z klientami lub pracownikami. Należy pamiętać tu o zaletach telefonów stacjonarnych: telefon biurkowy jest zawsze pod ręką, gotowy do użytku i prosty w obsłudze: wystarczy podnieść słuchawkę, wybrać numer lub znaleźć go w książce adresowej i poczekać na połączenie. Ważnym punktem jest idealna integracja telefonu stacjonarnego z rozwiązaniem komunikacyjnym i uwzględnienie go jako elementu składowego całego rozwiązania. Oznacza to, że w przypadku dodatkowych usług, takich jak czat, lista połączeń, połączenia z wideo, informacje o stanie obecności Presence lub udostępnianie aplikacji (Application Sharing) zapewniona musi być zintegrowana komunikacja między różnymi kanałami: telefon powinien „wiedzieć” o rozpoczęciu konferencji wideo z wykorzystaniem komputera i zmienić automatycznie status użytkownika na „zajęty”. Nie ulega wątpliwości, że telefon stacjonarny nie jest już głównym kanałem komunikacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie, całkowicie do lamusa jednak nie przejdzie, na długo jeszcze pozostanie on podstawowym i najważniejszym narzędziem do kontaktu z klientem.
Materiał pochodzi z WHITEPAPER Anywhere Workplace - Innovaphone
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Wiadomości