PolskiAngielski
601 501 028   /   32 221 20 12   /   32 788 19 99
Strona główna » Komunikat na wyświetlaczu "Brak bazy"

Kategorie

Kontakt

Komunikat na wyświetlaczu "Brak bazy"

Data dodania: 13-07-2023 Wyświetleń: 69


1. Słuchawka nie jest zameldowana do bazy.

Sytuacja może dotyczyć nowego telefonu lub telefonu w którym ktoś wyrejestrował ręcznie słuchawkę z bazy.
W przypadku nowego telefony większość modeli Gigaset nie ma fabrycznie zarejestrowanej słuchawki.
Rejestrację można dokonać w sposób automatyczny poprzez włożenie do bazy lub ręcznie poprzez menu.
Rejestracja automatyczna czasami zawodzi więc pewniejszą metodą jest rejestracja ręczna.

Rozwiązanie problemu
Zobacz w instrukcji -> Meldowanie/Rejestrowanie słuchawek.

2. Baza nie ma zasilania.

Jeśli po odłożeniu słuchawki na bazę, słuchawka nie ładuje się to może być to oznaka uszkodzenia zasilacza, uszkodzenia przewodu zasilacza, za słabo wciśniętego wtyku zasilacza do bazy, braku zasilania w gniazdku/listwie zasilającej.

Rozwiązanie problemu
Wymienić zasilacz. Sprawdzić gniazdko lub listę zasilającą.

3. Uszkodzona baza.

Rozwiązanie problemu
Wymienić bazę lub cały telefon.

 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu