PolskiAngielski
32 221 20 12 - 22 427 81 23 - 601 50 10 28
Strona główna1 » URZĄDZENIA WIELOFUNKCYJNE2 » Urządzenia laserowe3 » Materiały eksploatacyjne / Akcesoria4 » OUTLET Brother TN-135BK ORYGINALNY

Kategorie

Chmura tagów

Promocje czasowe

Panasonic KX-HNS101

Panasonic KX-HNS101

249,00 zł99,00 zł brutto80,49 zł netto

Panasonic KX-HNS101
Czujnik okienny / drzwi

szt. Do koszyka
Pozostało do końca promocji.

OUTLET Brother TN-135BK ORYGINALNY

Toner czarny
Nowość
OUTLET Brother TN-135BK ORYGINALNY

Stan produktu: Nowy - uszkodzone opakowanie

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 24 godz.

Koszt wysyłki: od 7,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Paczka w RUCHU - 7,00 zł
Kurier DPD - 12,00 zł
Odbiór osobisty Tychy - 0,00 zł

Cena brutto: 149,00 zł

Cena netto: 121,14 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis
  • At Your Side -  Po Twojej stronie.
  • * * * * * (0)

OUTLET Brother TN-135BK ORYGINALNY
Toner czarny


Pojemność: do 5000 stron przy 5% zaczernieniu.

Kompatybilność:
Urządzenia wielofunkcyjne z faksem
MFC-9440CN, MFC-9450CDN, MFC-9840CDW
Urządzenia wielofunkcyjne bez faksu
DCP-9040CN, DCP-9042CDN, DCP-9045CDN
Drukarki
HL-4040CN, HL-4050CDN

At Your Side -  po Twojej stronie.
Pomagamy Ci realizować pomysły. Brother to światowy dostawca i producent sprzętu elektronicznego, obecny na rynku od ponad 50 lat.

Jest kilka możliwości, aby się z nami skontaktować. Wybierz najwygodniejszy dla siebie sposób.

Potrzebujesz pomocy?
Infolinia: 801 333 803 lub (22) 500 94 94
Godziny pracy: 9:00-17:00
Brother Central and Eastern Europe GmbH
Pfarrgasse 58, 1230 Vienna, Austria
ODDZIAŁ W POLSCE
ul. Cybernetyki 7b
02-677 Warszawa
tel. (22) 441 63 00
fax (22) 441 63 01
Godziny pracy: 8:00-16:00

Gwarancja
Brother Polska Sp. z o.o. jest członkiem międzynarodowej grupy Brother Group z siedzibą w Nagoi, w Japonii. Brother jest obecny na rynku od ponad stu lat. Swą obecność w Europie zaznaczyliśmy przeszło 50 lat temu. Przez cały ten okres dostarczamy klientom najnowocześniejsze rozwiązania w branży urządzeń biurowych.
Dziękujemy za zakup naszego produktu.
W procesie jego projektowania położyliśmy nacisk na twoją satysfakcję. Wiemy, że niezawodność jest dla Ciebie kluczową wartością. Każdy z naszych produktów przechodzi szczegółowe testy przed wprowadzeniem na rynek.
Aby zagwarantować Ci spokój przez najbliższe 3 lata, każdy z naszych produktów posiada 36-miesięczną gwarancję, w ramach której możesz liczyć na fachową pomoc i obsługę. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi warunkami gwarancji.
Kierujemy się mottem At Your Side.
Znajduje ono odzwierciedlenie w gwarancji jakiej udzielamy na wszystkie nasze urządzenia.
Gwarancja ONSITE*
(*naprawa w miejscu instalacji)
lub
Naprawa RETURN-TO-BASE **
(**odbiór, naprawa i zwrot urządzenia pod wskazany adres)
W celu uzyskania 3-letniej gwarancji, urządzenie musi zostać zarejestrowane na naszej stronie w terminie 60 dni od zakupu.
Pełna lista produktów wraz z rodzajami gwarancji >>
Szczegółowe warunki gwarancji 3 lata >>

3 lata gwarancji
Do standardowej 2-letniej gwarancji Brother oferuje Ci
BEZPŁATNĄ, 3-LETNIĄ GWARANCJĘ PO REJESTRACJI*
* Urządzenia serii PJ/MW/RJ/TD nie wymagają rejestracji do 3-letniej gwarancji.
ZAREJESTRUJ URZĄDZENIE


W przypadku błędu "zakup powyżej 6 miesięcy" należy przysłać na dres sklepu następujące dane: numer seryjny urządzenia, model urządzenia, datę zakupu adres mailowy na który jest założone konto na stronie Brother.pl, numer faktury lub dane umożliwiajce identyfikację kupującego.


Oryginalne materiały eksploatacyjne Brother
Urządzenia Brother gwarantują doskonałą pracę przy wykorzystaniu oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. Z tego powodu zalecamy korzystanie z oryginalnych wkładów Brother. Materiały eksploatacyjne Brother zostały opracowane w celu zapewnienia maksymalnie najlepszej jakości druku i jak najdłuższej żywotności urządzenia.

SERWIS GWARANCYJNY
Poniżej podane są informacje dotyczące wysyłki urządzenia do serwisu.
Do wysyłanego sprzętu należy dołączyć kartę gwarancyjną wraz z dowodem zakupu.

Zgłoszenie uszkodzenia powinno zawierać następujące informacje:

  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)


Dokładny adres zwrotny
Dostarczenie osobiste lub firmą kurierską na koszt partnera serwisowego

UPS w przypadku Blasc (nr klienta 0RF739)
DPD w przypadku Comp (nr klienta 141503)

SERWIS POGWARANCYJNY
Do wysyłanego urządzenia należy dołączyć zgłoszenie usterki zawierające następujące informacje:
  • Dokładny adres nadawcy wraz z kodem pocztowym, e-mail, numerem telefonu, faksu,
  • Dane (imię i nazwisko) osób kontaktowych
  • Nazwę i model urządzenia
  • Dokładny opis usterki
  • Określenie sposobu zwrotu sprzętu po naprawie (odbiór własny lub kurier)
  • Dokładny adres zwrotny
  • Dostarczenie osobiste lub dowolną firmą kurierską na koszt użytkownika



UWAGA: Przygotowanie urządzenia do transportu:
Urządzenie musi zostać bezwzględnie ubezpieczone na czas transportu.
Sprzęt należy tak przygotować do transportu, aby nie uległ on uszkodzeniu. Najlepiej użyć to tego celu materiałów i opakowań dostarczonych przez Brother wraz z urządzeniem.
Jeżeli oryginalne opakowanie jest niedostępne, sprzęt należy dostarczyć w opakowaniu zastępczym. Opakowanie takie musi być odpowiednio większe od urządzenia (ok. 10 cm od każdej powierzchni) i dodatkowo wypełnione miękkim materiałem, tak aby uniemożliwić przemieszczanie się sprzętu wewnątrz opakowania.
Firma Brother Polska Sp. z o.o., ani żaden z partnerów serwisowych, nie ponosi odpowiedzialności za powstałe szkody, jeśli urządzenie zostało nieprawidłowo przygotowane do transportu.

DANE PARTNERÓW SERWISOWYCH:

Blasc Sp. z o.o.,

ul. Racławicka 146
02-117 Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. (22) 462 84 40 lub 22) 462 84 50
fax. (22) 462 84 41
e-mail: info.naprawa@blasc.pl
http://www.blasc.pl

Warunki wysyłki:
Urządzenie przesyłane kurierem bezwzględnie musi być ubezpieczone. Centrum Serwisowe BLASC nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w czasie transportu.
Koszty transportu sprzętu gwarancyjnego pokrywa firma BLASC (numer klienta 0RF739).

Comp S.A.
ul. Działkowa 115a
02-234 Warszawa

Dane kontaktowe:
tel. 022 465 09 99,
fax 022 465 07 80
e-mail: serwis@comp.com.pl lub pomoc@comp.com.pl
http://www.comp.com.pl,

LOKALIZACJA PUNKTÓW SERWISOWYCH

Warunki wysyłki:
Comp S.A. nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu sprzętu, jeżeli urządzenie zostało nieprawidłowo zapakowane lub list przewozowy wypełniono błędnie. List przewozowy należy wypełnić ze szczególnym uwzględnieniem ubezpieczenia wysyłanego urządzenia (max 50tys złotych), numeru odbiorcy (płatnika ) i adresu wysyłki sprzętu. Przesyłka realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD (www.dpd.com.pl). Nr klienta 141503.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.


Produkty z kategorii:
Brother TN-245 C Cyan ORYGINALNY

Brother TN-245 C Cyan ORYGINALNY

340,00 zł brutto276,42 zł netto
Brother TN-230BK ZAMIENNIK

Brother TN-230BK ZAMIENNIK

165,00 zł brutto134,15 zł netto
Brother TN-2005 ORYGINALNY

Brother TN-2005 ORYGINALNY

205,00 zł brutto166,67 zł netto
Brother TN-325C Oryginalny

Brother TN-325C Oryginalny

525,44 zł brutto427,17 zł netto
Panasonic KX-FA86

Panasonic KX-FA86

460,00 zł brutto373,98 zł netto
Brother BU-223CL ORYGINALNY

Brother BU-223CL ORYGINALNY

384,00 zł brutto312,20 zł netto
Brother TN-2220 (TN-2010) TB Print

Brother TN-2220 (TN-2010) TB Print

99,00 zł brutto80,49 zł netto