FAKTURA / PARAGON
1. Kiedy otrzymam fakturę?
Faktura VAT jest drukowana przed wysyłką towaru i dokładana do przesyłki.
W większości paczek jest przyklejona w foliówce na zewnątrz opakowania.
Wyjątki
- w przypadki bardzo malej paczki, faktura wyjątkowo może zostać włożona do środka paczki,
- w przypadku kilku paczek faktura jest umieszczona tylko na jednej paczce,
- w przypadku wysyłki towaru bezpośrednio z magazynu dostawcy (bardzo rzadka sytuacja) faktura zostanie wysłana tylko na maila,
- na specjalne życzenie kupującego, faktura może zostać wysłana na maila bez dokładania do paczki,
2. Kiedy otrzymam paragon?
Do każdego zakupu jest wystawiana faktura VAT niezależnie od typu kupującego.
Patrz punkt->1.
3. Z panelu klienta mogę ściągnąć tylko fakturę proforma. Kiedy zostanie wystawiona faktura VAT?
W panel klienta nie są umieszczane faktury VAT.
Patrz punkt ->1.
4. Faktura została wystawiona na błędne dane.
W przypadku błędu kupującego należy wystawić Notę Korygującą i wysłać na adres sklepu lub na dres mailowy.
W przypadku błędu sklepu należy skontaktować się mailowo ze sklepem.
DEKLARACJE CE - DECLARATION OF CONFORMITY
1. Proszę o przesłanie Deklaracji CE do zakupionego produktu Gigaset
Do telefonów Gigaset można pobrać deklarację z poniższej strony:
Gigaset - Gigaset PRO
Należy wybrać plik PL lub EU.
W przypadku braku jakiegoś modelu lub modelu innego producenta prosimy o kontakt mailowy.
Gigaset - KOMPATYBILNOŚĆ
1. Czy do posiadanej bazy mogę zalogować słuchawkę z aktualnej oferty?
Do każdej bazy od serii Gigaset 1000 można zalogować każdą słuchawkę Gigaset jeśli baza posiada opcję ręcznej rejestracji dodatkowych słuchawek. Niektóre bazy z serii A posiadały możliwość logowania tylko identycznych słuchawek jak w zestawie w trybie automatycznym.
W celu sprawdzenie kompatybilności można skorzystać z konfiguratora.
W konfiguratorze nie ma już starszych modeli. Przy niektórych powiązaniach baza -> słuchawka są wymienione tylko podstawowe funkcje, mimo że kompatybilność może być szersza. W takich przypadkach prosimy o kontakt mailowy ze sklepem.
INSTRUKCJE OBSŁUGI
1. Nie otrzymałem/am polskiej instrukcji obsługi do zakupionego w Państwa sklepie produktu. Proszę o dosłanie jej.
W większości produktów polska instrukcja jest w opakowaniu. W znanych nam przypadkach braku instrukcji w opakowaniu, instrukcja dokładana jest przez obsługę w trakcie pakowania przesyłki.
Jeśli mimo tego instrukcja nie została znaleziona to zostanie ona wysłana mailowo lub w formie papierowej zgodnie z życzeniem kupującego w takiej wersji jak przewidział to producent.
Do niektórych produktów producenci dokładają tylko instrukcję obsługi w formie obrazkowej. W takim przypadku nie ma możliwości otrzymania instrukcji w innej formie.
Instrukcje które zostały przetłumaczone przez obsługę sklepu wysyłamy tylko w wersji papierowej.
Poniżej linku do znanych nam stron z instrukcjami producentów:
Gigaset - sprzęt konsumencki
Gigaset PRO
Oral-B
Braun
Philips.pl (należy wyszukać produkt a następnie kliknąć link Instrukcje i dokumentacja pod opisem produktu.