POLITYKA PRYWATNOŚCI
1. Wykaz informacji podawanych przez Administratora Danych Osobowych w przypadku zbierania danych od osoby, której dane dotyczą
Twoje dane osobowe przetwarzane będą przez Soteris.pl Klaudiusz Glomb, z którym możesz skontaktować się poprzez pocztę elektroniczną wysyłając wiadomość na adres sklep@soteris.pl lub pod numerem telefonu: stacjonarny 32 221 20 12 lub kom. 601501028. Możesz również skorzystać z poczty tradycyjnej:
Soteris.pl
ul. Barona 30/106
43-100 Tychy
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
realizacji umowy lub podejmowania działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed jej zawarciem (realizacja zamówienia w sklepie internetowym, założenie konta w sklepie internetowym, współpraca i dostawa produktów). Podstawą prawną przetwarzania danych dla wskazanego celów jest Art. 6, ust. 1, lit. b RODO.
umożliwienia dodawania wypowiedzi i opinii na temat produktów i usług, zgodnie z regulaminem serwisu Ceneo.pl Zaufane Opinie Ceneo. Podstawą prawną przetwarzania danych dla wskazanego celu jest Art. 6, ust. 1, lit. a RODO.
prowadzenia księgowości. Podstawą prawną przetwarzania danych dla wskazanego celu jest Art. 6, ust. 1, lit. c RODO
Przetwarzane są następujące dane osobowe: imię i nazwisko, nick, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, nr zamówienia, nr konta bankowego, adres IP, pliki cookies lub inne dane podane w trakcie kontaktu z Klientem.
Jeśli przetwarzamy Twoje dane na podstawie zgody, masz prawo do jej cofnięcia. Masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z zastrzeżeniem dwóch wyjątków:
zawieranie umów z Administratorem - niepodanie w przypadkach i w zakresie wskazanym na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej z Administratorem skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Podanie danych osobowych jest w takim wypadku wymogiem umownym i jeżeli osoba, które dane dotyczą chce zawrzeć daną umowę z Administratorem, to jest zobowiązana do podania wymaganych danych. Każdorazowo zakres danych wymaganych do zawarcia umowy wskazany jest uprzednio na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego;
Obowiązki ustawowe Administratora - podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa nakładających na Administratora obowiązek przetwarzania danych osobowych (np. przetwarzanie danych w celu prowadzenia ksiąg podatkowych lub rachunkowych) i brak ich podania uniemożliwi Administratorowi wykonanie tychże obowiązków.
Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane następującym kategoriom odbiorców, w zależności od Twojego wyboru sposobu realizacji umowy lub innej czynności przetwarzania:
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu ustania obowiązku prawnego. Czynności przetwarzania w związku z udziałem w programie opinii, będą przetwarzane do czasu ustania celu przetwarzania lub wycofania zgody osoby, której dane dotyczą. Czynności przetwarzania w związku z założeniem konta w sklepie internetowym, będą przetwarzane do czasu rezygnacji osoby, której dane dotyczą, z usługi konta w sklepie internetowym.
Administrator może korzystać w Sklepie Internetowym z profilowania do celów marketingu bezpośredniego, ale decyzje podejmowane na jego podstawie przez Administratora nie dotyczą zawarcia lub odmowy zawarcia Umowy Sprzedaży, czy też możliwości korzystania z Usług Elektronicznych w Sklepie Internetowym. Efektem korzystania z profilowania w Sklepie Internetowym może być np. przyznanie danej osobie rabatu, przesłanie jej kodu rabatowego, przypomnienie o niedokończonych zakupach, przesłanie propozycji Produktu, który może odpowiadać zainteresowaniom lub preferencjom danej osoby lub też zaproponowanie lepszych warunków w porównaniu do standardowej oferty Sklepu Internetowego. Mimo profilowania to dana osoba podejmuje swobodnie decyzję, czy będzie chciała skorzystać z otrzymanego w ten sposób rabatu, czy też lepszych warunków i dokonać zakupu w Sklepie Internetowym
IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies
1. Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub
za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować
automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.
VII Reklama wysyłana e-mailem po zapisaniu się do newslettera
O ile wyrazili Państwo na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów Soteris.pl. Zgoda może być cofnięta w każdym czasię, np. poprzez wysłanie e-maila na adres sklep@soteris.pl.
W sprawach nieuregulowanych regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE).
Usługa EasyProtect
Administratorami Państwa danych osobowych będzie Spółka SQTR. Z. o.o., a dane poprzez pliki cookies będą gromadzone pod adresem strony www.easyprotect.pl. W każdym momencie na Naszej stronie w zakładce polityka prywatności, możecie Państwo zapoznać się z treścią polityki i zdecydować, na jaki obszar przetwarzania danych chcą Państwo wyrazić zgodę.
Przekazywanie danych
Państwa dane będą przetwarzane przez SQTR SP. z o.o. i Zaufani Partnerzy, jeśli wyrażą Państwo im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez dany SQTR. Z o.o. lub Zaufanego Partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). Dzięki temu możemy np. lepiej dobrać najciekawsze lub najtańsze oferty dopasowane dla Państwa. W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.
Podstawa i cel przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
1. Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której są Państwo stroną. Umowa to w naszym przypadku, nic innego jak nabycie samego Certyfikatu Gwarancyjnego który jest podstawą do objęcia państwa sprzętu dodatkową ochroną serwisową, oraz regulamin świadczonej przez nas usługi. Jeśli zatem zawieramy z Państwem umowę o realizację usługi Przedłużonej Gwarancji EasyProtect®, to możemy przetwarzać Państwa dane wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji zawartej umowy. Ponadto Państwa dane będę wykorzystane gdy dokonają Państwo zgłoszenie awarii sprzętu objętego Naszą usługą.
2. Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług.
3. Państwa dobrowolna zgoda. Jest potrzebna głównie w przypadku, gdy usługi marketingowe dostarczają Ci podmioty trzecie (czyli Zaufani Partnerzy, o których mowa poniżej) oraz gdy to my świadczymy takie usługi dla podmiotów trzecich. Aby móc pokazać interesujące Cię reklamy (np. produktu, którego możesz potrzebować) reklamodawcy i ich przedstawiciele muszą mieć możliwość przetwarzania Państwa danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Państwa pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Państwa dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy, zgodnie z opisem powyżej. Państwa dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu.