PolskiAngielski
601 501 028   /   32 221 20 12   /   32 788 19 99
Strona główna » Gigaset » GIAGSET - Komunikat na wyświetlaczu "Brak bazy" / miga antenka zasięgu / brak antenki z zasięgiem

Kategorie

Kontakt

GIAGSET - Komunikat na wyświetlaczu "Brak bazy" / miga antenka zasięgu / brak antenki z zasięgiem

Data dodania: 13-07-2023 Wyświetleń: 102


Telefony Gigaset

1. Słuchawka nie jest zameldowana do bazy.


Sytuacja może dotyczyć nowego telefonu lub telefonu w którym ktoś wyrejestrował ręcznie słuchawkę z bazy.
W przypadku nowego telefony większość modeli Gigaset nie ma fabrycznie zarejestrowanej słuchawki.

Rozwiązanie problemu
Zarejestrować słuchawkę do bazy.
Rejestrację można dokonać w sposób automatyczny poprzez włożenie do bazy lub ręcznie poprzez menu.
Rejestracja automatyczna czasami zawodzi więc pewniejszą metodą jest rejestracja ręczna.

Rejestracja ręczna słuchawki polega na przytrzymaniu przycisku przywołania na bazie przez 5 sekund i wybrania z menu opcji rejestracja/meldowanie. Standardowy PIN bazy: 0000.
Uwaga! Niektóre modele mają tylko rejestrację automatyczną.

Zobacz w instrukcji -> Meldowanie/Rejestrowanie słuchawek.



2. Słuchawka jest zameldowana do innej bazy która nie jest podłączona do zasilania.

Niektóre modele słuchawek mają możliwość zalogowania do czterech baz. Zmiana bazy może być wykonana ręcznie poprzez menu lub automatycznie. Jeśli opcja jest ustawiona na zmianę ręczną a baza do której jest przełączona słuchawka odłączona od zasilania pojawi się komunikat o braku bazy.
Czasami rozbudowa systemu o dodatkowe słuchawki bardziej opłacalna jest poprzez dokupienie całego telefonu zamiast tylko dodatkowej słuchawki z ładowarką. W tym wypadku łatwo pomylić główną bazę do której są zameldowane słuchawki i odłączyć od zasilania bazę która służy tylko do ładowania słuchawki.

Rozwiązanie problemu
Zobacz w instrukcji -> Meldowanie/Rejestrowanie słuchawek.
Podłączyć do zasilania odłączoną bazę.

3. Baza nie ma zasilania.

Jeśli po odłożeniu słuchawki na bazę, słuchawka nie ładuje się to może być to oznaka uszkodzenia zasilacza, uszkodzenia przewodu zasilacza, za słabo wciśniętego wtyku zasilacza do bazy, braku zasilania w gniazdku/listwie zasilającej.

Rozwiązanie problemu
Sprawdzić podłączenie zasilacza, gniazdko oraz listwę zasilającą. Wymienić zasilacz.

4. Uszkodzona baza.

Rozwiązanie problemu
Wymienić bazę lub cały telefon.



 

Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Gigaset
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
USTAWIENIA
ZGADZAM SIĘ