Inpost - przerwa serwisowa 18-19.06.2023, w godzinach 18:00-03:00
Data dodania: 06-06-2023
Wyświetleń: 40
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Wiadomości
Drogi Kliencie,
w dniach 18-19.06.2023, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin) InPost planuje prace serwisowe. Mimo prowadzonych prac cały czas będzie można odbierać paczki z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR oraz za pomocą aplikacji InPost Mobile.
Dodatkowo informujemy, że podczas tej przerwy zostaną przedłużone o 9 godzin terminy ważności kodu zwrotu oraz kodu odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat®.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis wpływu prac na nasze usługi - prosimy o dokładne zapoznanie się z nim.
Będzie działać / będzie możliwe:
Nie będzie działać / nie będzie możliwe:
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
w dniach 18-19.06.2023, w godzinach 18:00-03:00 (9 godzin) InPost planuje prace serwisowe. Mimo prowadzonych prac cały czas będzie można odbierać paczki z urządzeń Paczkomat® przy użyciu kodu odbioru i kodu QR oraz za pomocą aplikacji InPost Mobile.
Dodatkowo informujemy, że podczas tej przerwy zostaną przedłużone o 9 godzin terminy ważności kodu zwrotu oraz kodu odbioru dla paczek umieszczonych w urządzeniach Paczkomat®.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy opis wpływu prac na nasze usługi - prosimy o dokładne zapoznanie się z nim.
Będzie działać / będzie możliwe:
- Wybranie urządzenia Paczkomat® jako opcji dostawy spośród listy urządzeń dostępnych na wyświetlanej mapie;
- Strona inpost.pl będzie działać, ale statusy przesyłek nie będą aktualizowane;
- Korzystanie z usługi InPost Lodówkomat;
- Tworzenie paczek za pomocą usługi xFile (Klienci Offline), przy czym dane zaczytają się dopiero po zakończeniu przerwy serwisowej;
- Centrum Obsługi Klienta będzie działało w niedzielę, w godzinach 8:00-18:00.
Nie będzie działać / nie będzie możliwe:
- Tworzenie, nadawanie, opłacanie oraz przekierowywanie przesyłek kurierskich i przesyłek nadawanych przez urządzenia Paczkomat®, a także w Punktach Obsługi Paczek (POP lub PaczkoPunkt), za wyjątkiem paczek z wcześniej przygotowaną etykietą;
- Generowanie etykiet dla przesyłek – Kurier i przesyłek – Paczkomat®;
- Generowanie kodów zwrotów dla przesyłek Allegro;
- Manifestowanie paczek Amazon do SZOP (amz-data-processor i amz-gateway);
- Wysyłanie komunikatów SMS/e-mail/Push do Klientów/Odbiorców;
- Opłacanie paczek za pobraniem poprzez PayByLink oraz Blik;
- Statusy przesyłek na stronie internetowej, w aplikacji mobilnej InPost Mobile oraz na platformie WebTrucker nie będą aktualizowane;
- Formularz reklamacyjny dla Klientów na stronie inpost.pl;
- Generowanie raportów QlikView;
- Usługa Urząd24.
Za powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Wiadomości